Obrazy w ramach udekorują ściany kościołów, plebanii, salek katechetycznych, pokoju dziennego, pokoju dziecka oraz obiektów sakralnych. Obrazy religijne
Wizerunki znajdujące się w obrazach drukowane są na profesjonalnych urządzeniach drukujących, dzięki czemu otrzymujemy produkty o nienagannej wyrazistości kolorów. Odpowiednio zabezpieczona struktura wydruku sprawia, że wizerunek przez długie lata pozostaje w nienaruszonym stanie.
Wymiary z ramą:
Wysokość: 30,5 cm.
Szerokość: 25,5 cm.
Obraz posiada wieszak do zawieszenia na ścianie
Obraz religijny Serce Maryi
Obraz religijny ukazuje Matkę Bożą z jej Najświętszym Sercem. Kult związany z Najświętszym Sercem Maryi powiązany jest z jej wielką miłością do Boga i swego Syna, Jezusa Chrystusa, a także głębokiego miłosierdzia skierowanego na każdego człowieka. Jest pewnego rodzaju symbolem, motywacją do naśladowania jej głębokiej wiary i miłości. Nabożeństwo do Niepokalanego Serca Maryi zalecają w Polsce agendy liturgiczne, proponując jego celebrowanie w pierwsze soboty miesiąca, zachęcając do odprawiania Mszy świętej wotywnej o Niepokalanym Sercu Maryi i stosownego nabożeństwa z wezwaniami i odnowieniem aktu poświęcenia się temuż Niepokalanemu Sercu.
Dewocjonalia to również obrazy święte, posiadamy bogaty zbiór obrazów religijnych.
Idealnie udekorują wnętrze każdego domu, kościoła, kaplicy i plebani.
Mogą Państwo znaleźć obrazy matki boskiej z dzieciątkiem , Matka Boża Częstochowska, Matka Boża Licheńska, Matka Boża Karmiąca, Matka Boża Fatimska i wiele innych.
W swoich zbiorach mamy również obrazy sakralne: Jezu Ufam Tobie obraz, Obrazy Świętej Rodziny, Ojca Świętego Jana Pawła II, Obraz Świętego Michała Archanioła, Obraz Serce Jezusa i Serce Maryi. Dostępne są również obrazy przedstawiające Trójce Świętą, Drogę do Emaus, sceny biblijne, świętych, błogosławionych i ich życie. Nadają niepowtarzalny klimat i stanowią o wierze chrześcijańskiej.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.